Karb10 Konu tarihi: 12 Aralık 2022 Paylaş Konu tarihi: 12 Aralık 2022 Salam hər vaxtınız xeyir. Koliaz vasitəsi ilə ABŞ dan 05.11.2022 tarixində bağlama sifariş etmişəm. Anbara bağlama 21.11.2022 tarixində çatıb. Sifariş Amazon.com dan olub. Saytda mənə bildiriş gəldi ki bağlama ünvana çatıb və təhvil verilib. Bildiriş gəldikdən sonra mən həmişəki kimi Koliaz da bəyannamə yazdım. Normalda 4-5 günə mal sistemə vurulurdu, və problemsiz bağlama Bakıya çatdırılırdı. Sistemə gec vurulduğu üçün 10 gün ərzində iki dəfə əlaqə saxladım, dedilər ki qeyri iş günləri olduğu üçün gecikir. Sonra dedilər ki bağlama anbara çatmayıb ola bilsin kuryer gətirməyib ancaq gətirdiyin bildirib. Mən nə etməli olduğumu soruşdum , dedilər kuryerdən (amazon) malın sifarişçisi mən olduğum üçün "proof to delivery" tələb etməliyəm. 😁 Əlaqə saxladım Amazon.com bildirdi ki bağlama sizin ünvana gəlsə idi biz pulu qaytara ya da ki yeni mal verə bilərdik. Ancaq bağlama ekspeditorun ünvanına gəldiyi üçün Amazonun qaydalarına əsasən köməklik edə bilməyəcəklər. Kmdəsə belə bir problem yaşanıb, və ya kimsə bunu həll edə bilib? Alıntı Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karb10 Mesaj tarihi: 12 Aralık 2022 mövzunu açan Paylaş Mesaj tarihi: 12 Aralık 2022 usps ilə əlaqə saxlama üsulu USPS saytina girib track nomrenizi yazirsiniz orda sorusur ki nese problem var? Ora girib bosluqlari doldurursunuz, email veya tel no yazirsiz elaqe ucun. yaxud email adresi kathleen.a.randall@usps.gov Yoldaşlar, ne Amazonda, ne de Ebayda hec vaxt demeyin ki kargo unvanidir sizin unvan. Hemin adresi black liste salacaqlar! Ve sonra o unvana mal göndərilməyəcək. Sadece deyin ki, mal çatmayıb. Ve deyerli sifarisi bahali post ile gonderin (UPS, Fedex, DHL). Ucuz olduguna görə USPS seçməyin. Alıntı Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Sohbete katıl
Şimdi mesajını gönderebilir ve daha sonra kayıt olabilirsin. Bir hesabın varsa, hesabınla göndermek için şimdi oturum aç.