Jump to content
Forum Windows-az.com

Ebay-dan sifaris


Mr.Elgün
 Share

Recommended Posts

Salam men 20 gun olar ebaydan tel ucun korpus sifaris vermisem 11$ ra her duzdu 1 ci defe idi nese sifaris verirdim amaki her sey normal eledim deyesen pulu zadi cixdilar yazdilar ki mayin 25 ve iyun 15 ne qeder gele biler mayin 25 i de uje ne vaxtdandir kecib ama gelmir ;( adresi zadi duz yazmiwam ,, bunnan sora gele biler yoxsa da gelmez :/ ?

Link to comment
Share on other sites

30 gün ərsizdə gəlməsə deməli batdı.sən sifarişi paypal vasitəsilə eləmisən yoxsa 1 başa kartın kodunu yazmaqla?əgər 1 başa kartın kodunu yazmaqla sifariş eləmisənsə pul da batacaq.amma paypal vasitəsilə eləmiş olsaydın pulu geri ala biləcəkdin. :request:

Link to comment
Share on other sites

Men sifarisi paypal vasitesile elemiwem qaqa , eyer mal deqiq gelmese sizinle elaqe sexlayaram qaytarariq , birde diyirlerki nem ebaydan kod verire 15 reqemlidi nedi onu pocta zada yazanda bilinir mal hardadir , ele bir sohbet dogrudurmu yoxsa neece ?

Link to comment
Share on other sites

Sifariş gəlmədikdə satıcının yazdığı vaxt keçdikdən sonra yazmaq olar ki, pulu refund etsin..

 

Məhsula onlayn baxmaq mümkündür. Buna görə satıcı tracking number (izləmə kodu) verməlidir.. Bu kod da əksər vaxt bahali mal aldıqda və yaxud pullu shipping olduqda verilir.. Sizin izləmə kodunuz varsa http://17track.net baxa bilərsiz.. Azərbaycana məhsul gəldiyində isə http://azems.az dan kodu daxil edərək yoxlamaq mümkündür.. Nümunə göstərim aşağıda.

 

http://imgs.su/tmp/2014-06-01/1401567107-229.jpg

 

 

Pulun refundu isə belədir...

 

eBay aldığınız malın altında sizə aftomatik olaraq malın çatdırılmasının təqribi tarixdən uzandığını bildirir və sizə bu problemi həll etmək təklif edir. bu zaman aldıqınız malın önündə Reslove Problem kateqoriyası olur, ora daxil olaraq şikayət və ya təklifinizi göndərirsiz ebaya. Satıcıya xəbərdarlıq edin, satıcı məsələnin həllinə yanaşmasa, şikayətinizi edin.

 

Və ya bunu Paypal vasitəsi ilə də edə bilərsiniz. Bunun üçün paypal hesabınıza daxil olub həmin pul gondərişinin ətraflı məzmununu açırsız. Lap aşağıda Resolution center var, ora daxil olub, şikayət edə bilərsiz. Şikayət açıldıqdan sonra onu satıcı da görür və məsələni orada müzakirə edə bilərsiz. Hər bir halda əgər mal sizə çatmazsa, Paypal bunu dəyərləndirib pulunuzu geri qaytarmalıdır.

 

Qeyd: Təbbi ki ilk önce satıcı ilə əlaqə saxlayın refund haqqında.. Siz haqqlısınızsa və satıcı imtina edirsə o zaman yuxarıda yazdığım tətbiqi görmək lazımdır..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • loading...
×
×
  • Create New...