Aslanov Sefa Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Salamun Aleykum mənim belə bir problemim var internetim tez-tez gedir gəlir çox vaxt gərək perezaqrusqa verim.Bunu mən maraqlandım dedilərki modemi proşivka et düzələcək onu necə edəb bilərəm?Modemin markasi isə Tp Link TD-W8101G.Öncədən təşəkkür Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taleh_Memmedov Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Salamun Aleykum mənim belə bir problemim var internetim tez-tez gedir gəlir çox vaxt gərək perezaqrusqa verim.Bunu mən maraqlandım dedilərki modemi proşivka et düzələcək onu necə edəb bilərəm?Modemin markasi isə Tp Link TD-W8101G.Öncədən təşəkkür salam yəqinki farmat etməlisən yenidən Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taleh_Memmedov Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=1XtXGbdY10U yoxlayin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvin Məlikov Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Fikir verki uyğunlu olsun yüklədiyin firmwaredə. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanov Sefa Posted December 2, 2015 Author Share Posted December 2, 2015 Elvin Məlikov zəhmət olmasa siz uyğun olanın linkin verinda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanov Sefa Posted December 2, 2015 Author Share Posted December 2, 2015 Taleh_Memmedovsizin verdiyin videoda ancaq farmatı göstərir.Mənə isə praşivka yazmaq lazımdı.Xaiş edirəm bilənlər kömək etsin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvin Məlikov Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Modemin araxasın çevir orda qeyd olunub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanov Sefa Posted December 2, 2015 Author Share Posted December 2, 2015 Elvin Məlikov mən modemin markasın yuxarıda qeyd etmişəm mənə ona uyğun parişvka faylının linkin verinda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggio Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 O proşivka söhbəti məncə boş söhbətdir. Mən də yoxlamışam xeyrini görməmişəm. İnternetin zəif olması ya provayderdəndir ya da xətlərdən. 192.168.1.1-ə girib xəttin göstərcilərini bura yazın sizə deyəcəklər xətdəndi ya provayderdən. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novruz Məmmədov Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Qardaş proşifka yazmaq elədə çətin iş deyil. Tp linkin öz saytından support bölməsindən modelinə uyğun update olunmuş rom faylının yükləyib quraşdırırsan amma bu o demək deyilki onu edəndən sonra daha internetində qırılma olmayacaq. Fikrimcə səndə problem kabeldədir. 192.168.1.1-ə gir orda CRC dəyəri var o kabeldə olan problemləri göstərir ats-in mantyorlarına inanmırsansa ordan yoxlaya bilərsən. Ps qeyd edimki normal təmiz zədəsiz xəttdə crc dəyəri 0 olmalıdır.Əgər səndə fərqlidirsə məsləhətdirki problemi modemin beynində yox xəttə axtarasan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sənann Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Qardaş proşifka yazmaq elədə çətin iş deyil. Tp linkin öz saytından support bölməsindən modelinə uyğun update olunmuş rom faylının yükləyib quraşdırırsan amma bu o demək deyilki onu edəndən sonra daha internetində qırılma olmayacaq. Fikrimcə səndə problem kabeldədir. 192.168.1.1-ə gir orda CRC dəyəri var o kabeldə olan problemləri göstərir ats-in mantyorlarına inanmırsansa ordan yoxlaya bilərsən. Ps qeyd edimki normal təmiz zədəsiz xəttdə crc dəyəri 0 olmalıdır.Əgər səndə fərqlidirsə məsləhətdirki problemi modemin beynində yox xəttə axtarasan. məndə belədi internetin sureti gedib gəlir kəsilmir ama zəif olur birden yaxşı bu nədən ola bilər xaiş edirəm cavablardız Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korence Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Nice post to teach us more about modemi. Thanks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanov Sefa Posted December 3, 2015 Author Share Posted December 3, 2015 Buna baxın probləm nədən olar? http://www.share.az/g09a8vgnzmol/Untitled.jpg.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACCOUNTANT Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Modemi reset edib yoxlayın.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvin Məlikov Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Zən eliyib provayderə sənə deyəcəklər keyfiyyəti necədir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TΛNNΞЯ Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Sənann, Hazırda sizin modeminizin göstəriciləri əladır, sadəcə biraz cüzi olaraq yükləməyə 3, uploada 22 oşibka yığılıb ki, buda 100 qədər norlam olan şeydi. Aslanov Sefa, sənə gəlincə qaqaş sənin xəttindədir problem, SNR Margin 18.1-dir, heç olmasa 25 olmalıdır, Line Attenuation 23.9 göstərir maksimum boğulma 20 olmalıdır. Proşivka boş şeydir, 8 ildir internet istifadəçisiyəm hər zaman problem olduğunda ilk öncə ATS-ə bildirmişəm daha sonrada provayderə, xəttlər təmizləndikdən sonrada modemi resetləmişəm vəssalam. Hələ bugünə qədər modemə proşivka deyilən .eyi yazmamışam gərəkdə yoxdur, keçən il yeni çıxan TP-Link modemlərdən aldım və hazırda hər iki modeimidə işlədirəm. Hər ikiniz və digər istifadəçilər aşağıdakı siyahıdan öz göstəricilərinə baxa bilərlər. Əsas texniki göstəricilər: 1. Şleyfin müqaviməti - 900 Om çox olmamalıdır.2. Xətt çütlüklərindən biri ilə torpaqlanma arsındakı müqavimət - 10 Mom-dan çox olmalıdır.3. Xətt çütlükləri arasındakı müqavimət – 1Mom-dan çox olmalıdır.4.Şleyf tutumu – 300 nF-dən çox olmamalıdır.5.Tutumluluq assimmetriyası – 10 nF-dən və ya 5%-dən çox olmamalıdır Əlavə göstəricilər: Xətt sönməsi (Line Attenuation) : 20 dB(Desibel)-dək -İdeal xətt20dB-dən 40 dB-ə dək -İşlək xətt40dB-dən 50 dB-ə dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq50dB-dən 60 dB-ə dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək60 dB və yuxarı -İnternet işləməyəcəkSəs səviyyəsi (dB ilə müqavimət 600 Om olduğu halda 1mVt-a nəzərən ) : 65 dBm-dən 51dBm-dək -İdeal xətt50 dBm-dən 36dBm-dək -İşlək xətt 35 dBm-dən 20dBm-dək -Periodik kəsintilər və qırılmalar olacaq19 dBm və aşağı - İnternet işləməyəcək SN Margin (AKA Signal, Noise Margin və ya Signal-to-Noise Ratio (SNR)):7dB-dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək, kəsintilər və qırılmalar olacaq7db-dən 10db-dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq10db-dən 20db-dək -Sinxronlaşma problemi olmayan işlək xətt20db-dən 29db-dək -Yaxşı xətt29db-dən yuxarı -İdeal xəttSN Margin (AKA Signal, Noise Margin və ya Signal-to-Noise Ratio (SNR)):7dB-dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək, kəsintilər və qırılmalar olacaq7db-dən 10db-dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq10db-dən 20db-dək -Sinxronlaşma problemi olmayan işlək xətt20db-dən 29db-dək -Yaxşı xətt29db-dən yuxarı -İdeal xətt/p>ADSL üçün burulmuş çütlüklü kabellərdən istifadə məsləhət görülür. Əsk halda paralel və burulmamış çütlüklü kabellərdən ibarət xəttlərdə keçiricilik qabiliyyəti aşağı olur. Buda mənim göstəricilərim, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aslanov Sefa Posted December 3, 2015 Author Share Posted December 3, 2015 Tanner qaqaş geniş məlumata görə çox sağol zəhmət olmasa burulmuş cütlü kabelin şəklin bura qoyda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldmobile2 Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Proşivka etmək istəyirsənsə bu saytı aç http://www.tp-link.com/en/download/TD-W8101G.html#Firmware sonra modemin arxasına bax şəkildə seçilən yeri tap və saytda bu bölməni ona görə seç sonra aşağıda Frimware gir ordan ən yuxarıda olan yəni ən yeni versiyanı yüklə ardı var Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TΛNNΞЯ Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Rica edirəm, sən kabel satışı məntəqələrindən soruşsan sənə göstərəcəklər. Normal telefon xəttləri olur qoşa və burulu, o kabellərdir, birdə var qoşa burulmamış kabellər. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvin Məlikov Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Provayderə zəng edəndə xəttin vəziyyətin deməlidirlər. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TΛNNΞЯ Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Provayderə ehtiyac yoxdur və nədə proyavder heç zaman gəlib evdən baxmasa parametrlərə, sənə deyə bilməz sənin xəttin necədir, yəni mümkünsüzdür. Mənim xəttim keçən dəfə qırılmışdı, provayder ordan baxıb sənin xəttində heç bir problem göstərilmir hazırda dedi, nəticə etibarı ilə ATS-dən gəlib xəttin qırıq olduğu qismi tapıb kabelləri dəyişdirdilər, yuxarıda yazdıqlarım və verdiyim parametrlərə baxaraq özünüzdə xəttin vəziyyətin təyin edə bilərsiniz, verdiyim parametrlər IT Nazirliyinin verdiyi siyahıdır. Sadəcə olaraq provayderə zəng edib xəttin düzəldilməsi tələbini edə bilərlər. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sənann Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Sənann, Hazırda sizin modeminizin göstəriciləri əladır, sadəcə biraz cüzi olaraq yükləməyə 3, uploada 22 oşibka yığılıb ki, buda 100 qədər norlam olan şeydi. Aslanov Sefa, sənə gəlincə qaqaş sənin xəttindədir problem, SNR Margin 18.1-dir, heç olmasa 25 olmalıdır, Line Attenuation 23.9 göstərir maksimum boğulma 20 olmalıdır. Proşivka boş şeydir, 8 ildir internet istifadəçisiyəm hər zaman problem olduğunda ilk öncə ATS-ə bildirmişəm daha sonrada provayderə, xəttlər təmizləndikdən sonrada modemi resetləmişəm vəssalam. Hələ bugünə qədər modemə proşivka deyilən .eyi yazmamışam gərəkdə yoxdur, keçən il yeni çıxan TP-Link modemlərdən aldım və hazırda hər iki modeimidə işlədirəm. Hər ikiniz və digər istifadəçilər aşağıdakı siyahıdan öz göstəricilərinə baxa bilərlər. Əsas texniki göstəricilər: 1. Şleyfin müqaviməti - 900 Om çox olmamalıdır. 2. Xətt çütlüklərindən biri ilə torpaqlanma arsındakı müqavimət - 10 Mom-dan çox olmalıdır. 3. Xətt çütlükləri arasındakı müqavimət – 1Mom-dan çox olmalıdır. 4.Şleyf tutumu – 300 nF-dən çox olmamalıdır. 5.Tutumluluq assimmetriyası – 10 nF-dən və ya 5%-dən çox olmamalıdır Əlavə göstəricilər: Xətt sönməsi (Line Attenuation) : 20 dB(Desibel)-dək -İdeal xətt 20dB-dən 40 dB-ə dək -İşlək xətt 40dB-dən 50 dB-ə dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq 50dB-dən 60 dB-ə dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək 60 dB və yuxarı -İnternet işləməyəcək Səs səviyyəsi (dB ilə müqavimət 600 Om olduğu halda 1mVt-a nəzərən ) : 65 dBm-dən 51dBm-dək -İdeal xətt 50 dBm-dən 36dBm-dək -İşlək xətt 35 dBm-dən 20dBm-dək -Periodik kəsintilər və qırılmalar olacaq 19 dBm və aşağı - İnternet işləməyəcək SN Margin (AKA Signal, Noise Margin və ya Signal-to-Noise Ratio (SNR)): 7dB-dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək, kəsintilər və qırılmalar olacaq 7db-dən 10db-dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq 10db-dən 20db-dək -Sinxronlaşma problemi olmayan işlək xətt 20db-dən 29db-dək -Yaxşı xətt 29db-dən yuxarı -İdeal xətt SN Margin (AKA Signal, Noise Margin və ya Signal-to-Noise Ratio (SNR)): 7dB-dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək, kəsintilər və qırılmalar olacaq 7db-dən 10db-dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq 10db-dən 20db-dək -Sinxronlaşma problemi olmayan işlək xətt 20db-dən 29db-dək -Yaxşı xətt 29db-dən yuxarı -İdeal xətt/p> ADSL üçün burulmuş çütlüklü kabellərdən istifadə məsləhət görülür. Əsk halda paralel və burulmamış çütlüklü kabellərdən ibarət xəttlərdə keçiricilik qabiliyyəti aşağı olur. Buda mənim göstəricilərim, 3, uploada 22 oşibka yığılıb bu niyə belə olurki indidə beledi kəsilir tez tez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sənann Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 provaydırın nömresin necə tapım bakinternetdi məndə Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TΛNNΞЯ Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Havanın küləkli və nəmiş olduğunu nəzərə alarsaq, havaynanda əlaqədar ola bilər. Güclü külək telefon xəttlərini tərpətdikcə kabellərin birləşdiyi nöqtələrdə zamkaniya olur, nəticədə oşibkanın yığılması normaldır. Siz sakit bir havada birdaha baxın həm oşibkalara həmdə internet xəttinin kəsintisiz gəlməsinə, əks halda internet təmin edicinizlə əlaqə saxlayıb xəttin bərpasını tələb edə bilərsiniz. Proyavderin nömrəsin mən deyə bilməyəcəm, məndə Aztelekom'du. Novruz Məmmədov 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.