Jump to content
Forum Windows-az.com

Modemi praşivka etmək


Aslanov Sefa
 Share

Recommended Posts

Salamun Aleykum mənim belə bir problemim var internetim tez-tez gedir gəlir çox vaxt gərək perezaqrusqa verim.Bunu mən maraqlandım dedilərki modemi proşivka et düzələcək onu necə edəb bilərəm?Modemin markasi isə Tp Link TD-W8101G.Öncədən təşəkkür

salam yəqinki farmat etməlisən yenidən

Link to comment
Share on other sites

O proşivka söhbəti məncə boş söhbətdir. Mən də yoxlamışam xeyrini görməmişəm. İnternetin zəif olması ya provayderdəndir ya da xətlərdən. 192.168.1.1-ə girib xəttin göstərcilərini bura yazın sizə deyəcəklər xətdəndi ya provayderdən.

Link to comment
Share on other sites

Qardaş proşifka yazmaq elədə çətin iş deyil. Tp linkin öz saytından support bölməsindən modelinə uyğun update olunmuş rom faylının yükləyib quraşdırırsan amma bu o demək deyilki onu edəndən sonra daha internetində qırılma olmayacaq.

Fikrimcə səndə problem kabeldədir.

192.168.1.1-ə gir orda CRC dəyəri var o kabeldə olan problemləri göstərir ats-in mantyorlarına inanmırsansa ordan yoxlaya bilərsən.

Ps qeyd edimki normal təmiz zədəsiz xəttdə crc dəyəri 0 olmalıdır.Əgər səndə fərqlidirsə məsləhətdirki problemi modemin beynində yox xəttə axtarasan.

Link to comment
Share on other sites

Qardaş proşifka yazmaq elədə çətin iş deyil. Tp linkin öz saytından support bölməsindən modelinə uyğun update olunmuş rom faylının yükləyib quraşdırırsan amma bu o demək deyilki onu edəndən sonra daha internetində qırılma olmayacaq.

Fikrimcə səndə problem kabeldədir.

192.168.1.1-ə gir orda CRC dəyəri var o kabeldə olan problemləri göstərir ats-in mantyorlarına inanmırsansa ordan yoxlaya bilərsən.

Ps qeyd edimki normal təmiz zədəsiz xəttdə crc dəyəri 0 olmalıdır.Əgər səndə fərqlidirsə məsləhətdirki problemi modemin beynində yox xəttə axtarasan.

məndə belədi internetin sureti gedib gəlir kəsilmir ama zəif olur birden yaxşı bu nədən ola bilər xaiş edirəm cavablardız

 
  JklayY.jpg
Link to comment
Share on other sites

Sənann, Hazırda sizin modeminizin göstəriciləri əladır, sadəcə biraz cüzi olaraq yükləməyə 3, uploada 22 oşibka yığılıb ki, buda 100 qədər norlam olan şeydi.
 
Aslanov Sefa, sənə gəlincə qaqaş sənin xəttindədir problem, SNR Margin 18.1-dir, heç olmasa 25 olmalıdır,  Line Attenuation 23.9 göstərir maksimum boğulma 20 olmalıdır. Proşivka boş şeydir, 8 ildir internet istifadəçisiyəm hər zaman problem olduğunda ilk öncə ATS-ə bildirmişəm daha sonrada provayderə, xəttlər təmizləndikdən sonrada modemi resetləmişəm vəssalam. Hələ bugünə qədər modemə proşivka deyilən .eyi yazmamışam gərəkdə yoxdur, keçən il yeni çıxan TP-Link modemlərdən aldım və hazırda hər iki modeimidə işlədirəm.
 
Hər ikiniz və digər istifadəçilər aşağıdakı siyahıdan öz göstəricilərinə baxa bilərlər.
 
 
Əsas texniki göstəricilər:
 
1. Şleyfin müqaviməti - 900 Om çox olmamalıdır.
2. Xətt çütlüklərindən biri ilə torpaqlanma arsındakı müqavimət - 10 Mom-dan çox olmalıdır.
3. Xətt çütlükləri arasındakı müqavimət – 1Mom-dan çox olmalıdır.
4.Şleyf tutumu – 300 nF-dən çox olmamalıdır.
5.Tutumluluq assimmetriyası – 10 nF-dən və ya 5%-dən çox olmamalıdır
 
Əlavə göstəricilər:  
 
Xətt sönməsi (Line Attenuation) :  
20 dB(Desibel)-dək -İdeal xətt
20dB-dən 40 dB-ə dək -İşlək xətt
40dB-dən 50 dB-ə dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq
50dB-dən 60 dB-ə dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək
60 dB və yuxarı -İnternet işləməyəcək
Səs səviyyəsi (dB ilə müqavimət 600 Om olduğu halda 1mVt-a nəzərən ) :  
65 dBm-dən 51dBm-dək -İdeal xətt
50 dBm-dən 36dBm-dək -İşlək xətt    
35 dBm-dən 20dBm-dək -Periodik kəsintilər və qırılmalar olacaq
19 dBm və aşağı - İnternet işləməyəcək
 
SN Margin (AKA Signal, Noise Margin və ya Signal-to-Noise Ratio (SNR)):
7dB-dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək, kəsintilər və qırılmalar olacaq
7db-dən 10db-dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq
10db-dən 20db-dək -Sinxronlaşma problemi olmayan işlək xətt
20db-dən 29db-dək -Yaxşı xətt
29db-dən yuxarı -İdeal xətt
SN Margin (AKA Signal, Noise Margin və ya Signal-to-Noise Ratio (SNR)):
7dB-dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək, kəsintilər və qırılmalar olacaq
7db-dən 10db-dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq
10db-dən 20db-dək -Sinxronlaşma problemi olmayan işlək xətt
20db-dən 29db-dək -Yaxşı xətt
29db-dən yuxarı -İdeal xətt/p>
ADSL üçün burulmuş çütlüklü kabellərdən istifadə məsləhət görülür. Əsk halda paralel və burulmamış çütlüklü kabellərdən ibarət xəttlərdə keçiricilik qabiliyyəti aşağı olur. 
 
Buda mənim göstəricilərim,
 


AmgDoOt.png

Link to comment
Share on other sites

Provayderə ehtiyac yoxdur və nədə proyavder heç zaman gəlib evdən baxmasa parametrlərə, sənə deyə bilməz sənin xəttin necədir, yəni mümkünsüzdür. Mənim xəttim keçən dəfə qırılmışdı, provayder ordan baxıb sənin xəttində heç bir problem göstərilmir hazırda dedi, nəticə etibarı ilə ATS-dən gəlib xəttin qırıq olduğu qismi tapıb kabelləri dəyişdirdilər, yuxarıda yazdıqlarım və verdiyim parametrlərə baxaraq özünüzdə xəttin vəziyyətin təyin edə bilərsiniz, verdiyim parametrlər IT Nazirliyinin verdiyi siyahıdır. Sadəcə olaraq provayderə zəng edib xəttin düzəldilməsi tələbini edə bilərlər.

Link to comment
Share on other sites

Sənann, Hazırda sizin modeminizin göstəriciləri əladır, sadəcə biraz cüzi olaraq yükləməyə 3, uploada 22 oşibka yığılıb ki, buda 100 qədər norlam olan şeydi.

 

Aslanov Sefa, sənə gəlincə qaqaş sənin xəttindədir problem, SNR Margin 18.1-dir, heç olmasa 25 olmalıdır,  Line Attenuation 23.9 göstərir maksimum boğulma 20 olmalıdır. Proşivka boş şeydir, 8 ildir internet istifadəçisiyəm hər zaman problem olduğunda ilk öncə ATS-ə bildirmişəm daha sonrada provayderə, xəttlər təmizləndikdən sonrada modemi resetləmişəm vəssalam. Hələ bugünə qədər modemə proşivka deyilən .eyi yazmamışam gərəkdə yoxdur, keçən il yeni çıxan TP-Link modemlərdən aldım və hazırda hər iki modeimidə işlədirəm.

 

Hər ikiniz və digər istifadəçilər aşağıdakı siyahıdan öz göstəricilərinə baxa bilərlər.

 

 

Əsas texniki göstəricilər:

 

1. Şleyfin müqaviməti - 900 Om çox olmamalıdır.

2. Xətt çütlüklərindən biri ilə torpaqlanma arsındakı müqavimət - 10 Mom-dan çox olmalıdır.

3. Xətt çütlükləri arasındakı müqavimət – 1Mom-dan çox olmalıdır.

4.Şleyf tutumu – 300 nF-dən çox olmamalıdır.

5.Tutumluluq assimmetriyası – 10 nF-dən və ya 5%-dən çox olmamalıdır

 

Əlavə göstəricilər:  

 

Xətt sönməsi (Line Attenuation) :  

20 dB(Desibel)-dək -İdeal xətt

20dB-dən 40 dB-ə dək -İşlək xətt

40dB-dən 50 dB-ə dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq

50dB-dən 60 dB-ə dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək

60 dB və yuxarı -İnternet işləməyəcək

Səs səviyyəsi (dB ilə müqavimət 600 Om olduğu halda 1mVt-a nəzərən ) :  

65 dBm-dən 51dBm-dək -İdeal xətt

50 dBm-dən 36dBm-dək -İşlək xətt    

35 dBm-dən 20dBm-dək -Periodik kəsintilər və qırılmalar olacaq

19 dBm və aşağı - İnternet işləməyəcək

 

SN Margin (AKA Signal, Noise Margin və ya Signal-to-Noise Ratio (SNR)):

7dB-dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək, kəsintilər və qırılmalar olacaq

7db-dən 10db-dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq

10db-dən 20db-dək -Sinxronlaşma problemi olmayan işlək xətt

20db-dən 29db-dək -Yaxşı xətt

29db-dən yuxarı -İdeal xətt

SN Margin (AKA Signal, Noise Margin və ya Signal-to-Noise Ratio (SNR)):

7dB-dək -Periodik olaraq sinxonlaşma itəcək, kəsintilər və qırılmalar olacaq

7db-dən 10db-dək -Kəsintilər və qırılmalar olacaq

10db-dən 20db-dək -Sinxronlaşma problemi olmayan işlək xətt

20db-dən 29db-dək -Yaxşı xətt

29db-dən yuxarı -İdeal xətt/p>

ADSL üçün burulmuş çütlüklü kabellərdən istifadə məsləhət görülür. Əsk halda paralel və burulmamış çütlüklü kabellərdən ibarət xəttlərdə keçiricilik qabiliyyəti aşağı olur. 

 

Buda mənim göstəricilərim,

 

 

 3, uploada 22 oşibka yığılıb  bu niyə belə olurki indidə beledi kəsilir tez tez nmW85N.jpg

Link to comment
Share on other sites

Havanın küləkli və nəmiş olduğunu nəzərə alarsaq, havaynanda əlaqədar ola bilər. Güclü külək telefon xəttlərini tərpətdikcə kabellərin birləşdiyi nöqtələrdə zamkaniya olur, nəticədə oşibkanın yığılması normaldır. Siz sakit bir havada birdaha baxın həm oşibkalara həmdə internet xəttinin kəsintisiz gəlməsinə, əks halda internet təmin edicinizlə əlaqə saxlayıb xəttin bərpasını tələb edə bilərsiniz.

 

Proyavderin nömrəsin mən deyə bilməyəcəm, məndə Aztelekom'du.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • loading...
×
×
  • Create New...